Kızlar evlendigimden beri idrar yolu enfeksiyonuyla ugrasiyorum. 9+3 haftalık gebeyim şuan uyku uyuyamıyorum ağrıdan. Doktorum pzt gunune kadar yok acile gitsem acaba vericekleri ilaç bebegime zarar verir mi çok korkuyorum ama cok da aci cekiyorum acilden hic tedavi olan var mi bu durumda olup?