Ay suan 2 saatlik taze anneyim hemen buraya yazmak istedim çok zorlu süreçti ama çok şükür kurtuldum darısı bekleyen herkesin başına
Salı kontrolüm vardı zaten cuma gel yatış yapılacak dendi haftam dolduğu için saat 3 de suni sancı vermeye başladılar ama bana sancının gelmesi 5 buçuğu buldu ondan sonra yavaş yavaş geldi ve artk 8 9 dan sonra çok sık sancı gelmeye başladı ve 2 de doğum yaptım çok şükür tabi bu süreçte sezeryana gideyim diye direttim sağolsun doktorlarım o kadar iyilerdi ki Benı baya motive ettiler sonuçta 2. Doğumun 1 kere normal doğurmuşsun bunu da yaparsın gibi gibi baya gaz verdiler bana sancılarımı derin nefes alıp vererek karşıladım her seferinde en son çağırdım açıklığa bakın diye 8 cm çok güzel dendi ve tekrar cagırmam 10 15 saniye sürmedi gelin bence doğum başladı dedm öylede oldu hemen gelip hazırlık yaptılar tabi ben çok yorulduğum için kuvvetli ıkınamadım 6 7 sert ıkınmayla çok şükür oğlum doğdu hikayemi anlatmak istedim dip not olarak da bence korkmayın herkesin acı eşiği farklı ve herkesin doğumu farklı oluyor Allah doğum yapacak olan herkesin yardımcısı olsun şimdiden 🥹🫶🏻