aybuke123 34. Haftada yaşadım. İlaçla sancıyı kestiler, evde ilaca devam ettim. 3 hafta oldu. Haftaya sezaryen planlandı. Merak etmeyin Allah’ın izniyle zamanını bekler bebeğiniz. Sadece sakin kalıp eğer sizde veya bebeğinizde bir sorun yoksa derhal doğum önerilerini kabul etmeyin.