1mihrimah kızlar bugün doğurdum çok şükür ama bebeğimin solunum sıkıntısı vardı yoğun bakıma alıp antibiyotik tedavisi başladılar ne sarılabildim ne koklayabildim kucağıma bile alamadım daha yavrumu 7 gün tedavi süresiymiş sonrasında durumuna göre taburcu edeceklermiş bu durumu yaşayan var mı aklıma hep kötü şeyler geliyor çok moralim bozuldu uyuyamıyorum çocuğum yanımda değil bide hastanede yer yok diye sevk ettiler başka hastaneye yarın bende taburcu olursam gidip göreceğim
U-M_mom 1mihrimah Çok geçmiş olsun merak etmeyin Allahın izniyle çıkar inşallah kaç haftalık doğum oldu
eceeelmn 1mihrimah yaaa sizle çok yakındı tarihlerimiz nerden bu enfeksiyon ki açıklamadılar mı ne kaynaklı. En kısa zamanda kavuşursunuz umarım 🌸
seyma0661 1mihrimah çok geçmiş olsun benim bebeğim de sezeryan esnasında ciğerlerine sıvı kaçmasından dolayı yoğun bakıma küvözde aldılar ve dediğiniz gibi kaldığım hastanede küvöz yoktu başka hastaneye sevk ettiler o hastane de 1 saat uzaklıktaydı :( geceyi nasıl sabah ettim anlatamam kendimi telkin ediyordum daha kötü bişey de olabilirdi diye ama çok garip bi geceydi. Sabah hemen kalkıp bebeğimi görmeye gittim emzirdim. Çoktan yıkamışlardı ve dalin kokuyordu :( ilk kokusunu sıcaklığını çok merak ediyordum ama nasip olmadı. Bebeğimin durumu iyi olduğu için imza atarak çıkarttık 2.gün. Şimdi kucağında 51 günlük olduk ve memeyle kavga ediyoruz 🥹 uzun lafın kısası her şey Allahtan. Bi musibeti yaşamamız gerekiyorsa onu ne yazıkki yaşıyoruz. En kısa zamanda kavuşmanızı diliyorum. Pek mümkün değil ama kendinizi üzmemeye çalışın ordan çıkacak ve bir ömür beraber olacaksınız Allahın izniyle💕
Elifce91 Çok üzüldüm, çok geçmiş olsun, inşallah sağ salim bebeğinizi kucağınıza alır doya doya öper koklarsınız.
ballilokmam Arkadaşımın bebeği bu şekilde yattı 10 güne çıktı benim bebeğimde enfeksiyon falan yoktu ama 15 gün yattı. merak etmeyin insana hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor ama geçip gidiyor bugünler siz kendinize toparlamaya ve ona kaliteli sütler götürmeye bakın 💞💞
06Pembemavi80 ballilokmam geçmiş olsun. Bı sıkıntısı yoksa neden 15 gün kaldı. Size rapor , sonuç , tahlil sonucu falan verildi mi , bu sıkıntılari var diye
1mihrimah seyma0661 bende emsirmek çok isterdim ama doktor izin vermedi solunum sıkıntısı olduğu için sürekli sağıp götüreceğim sanırım çok zorlu bir süreç olsa gerek
gl12cn34 1mihrimah çok sık yaşanan bir durum bu hiç canınızı sıkmayın yalnız değilsiniz. Bebeğiniz hemen çıkıp yanınıza gelecek bu fırsatta bol bol dinlenin toparlanın bebeğiniz gelince bol bol sarılıp koklarsınız 🌺
Tuba-M55 1mihrimah hiç kendini üzüp yıpratma şimdi önemli olan senin güçlü durup bebeğine şifa olacak sütünü arttırmaya çalışman olacak. Sağım yapmaya başla kavuşacaksın bebeğine en kısa sürede Allahın izniyle. Hem merak etme bebek toparladıkça emzirmene kucağına almana fırsat verecekler❤ endişe etme iyi tarafından bak sen toparlanacaksın bebeğin toparlanacak tğm gücünle bebeğini alıp bakmaya başlayacaksın
BenimBalBidigim 1mihrimah Geçmiş olsun Rabbim en kısa zamanda kavuştursun inşallah ❤️ Üzülme lütfen kötü düşünme dua edelim bol bol annesi🤲🏻🌸
Tuba-M55 1mihrimah gelir gelir hiç merak etme ben de emziremedim aldılar enfeksiyondan direkt sağım a başladım az da olsa geldi bi damla bile olsa götürdüm. Bebeğin sana gelince de mis gibi artar inşallah sütün. Kalbini ferah tut huzurla sağım yap sütünle her duygu bebeğine geçecek… Ağlamaktan çekinme atma içine ama için ferah olsun canım en kısa sürede bebeğin kollarında olacak 🥰
Melikeakkc 1mihrimah sağım yapın ihmal etmeyin sütünüzü artırın gelene kadar benim oğlumda antibiyotik tedavi görüp 6 gün yatmıştı. Sütü içmiyor şuan derlerse de en azından buzluğa atın ilk sütünüzü içsin o çok sağlıklı süt ilk süt
Esseraa22 @1mihrimah öncelikle çok geçmiş olsun tez vakitte yavrunuza kavuşun sağlıklı sıhhatli hiç moralinizi bozmayın stres yapmayın bebisinize süt lazım en önemli olan şey ben 41 haftalık doğum yaptım solunum sıkıntısından göremeden hemen kuveze girdi ilk bende öyle çok üzüldüm göremedim ama hemşire dedi süt lazım bebeğe uzulmenin stres yapmanın vaktin degil ne kada cok.sut olursa o kadar çabuk topalanir çıkar dedi 5 gün kaldık hastanede ayrı eve geldik sürekli sagdim götürdük sağlıklı sıhhatli bir şekilde çıktık bı gidip görün doktorunuzla konuşun daha çok rahatlayacaksiniz biz birkere gorebildik oda bize fazlasıyla güç kattı hiç uzlmedim caninsag olsun da bir hafta on gün ayrı olalım dedim cok sukur anne sütünü vermeye başlayınca daha bı hızlı toparladı
1mihrimah Esseraa22 sütüm yok emziremediğim için 2 damla ancak verebildim acaba taburcu olunca tekrar emzirmeyi denesem gelir mi yeniden