Masalnuray123 Arkadaşlar 3. Gebeliğim 2. Bebeğim 9 aylık ve şu an 10 haftalık hamileyim kafamdan tutun ayak ucuma kadar çok ağrım var dişlerim bile ağrıyor sabahları kalkamıyorum dinlenince de geçmiyor neden böyle oldu sizce
Hanife5656 Masalnuray123 merhaba nedenini bilmiyorum ama Allah yardımcınız olsun benim de üçüncü gebeliğim biri 8 yaşında biri 2 yaşında 25 haftalık da hamileyim o kadar yoruluyorum ki nerede otursam uyuyorum hemen benim de hem ayakta hem sırtım çok ağrır
Celiko Masalnuray123 canım çocukların arası az olduğu için vücudun kendini toparlamamış kolay değil doğum bu kan tahlillerine güzelce baktır takviye al iyisinden.yemene içmene özen göster vitamin prtotein bunlar önemli hem karnındaki için hemde yanındaki için önce sen kendine bak
Zeynep_Sedat Masalnuray123 Allah yardımcımız olsun. Benimde şuan oğlum 18 aylık ve ben 32 haftalık hamileyim. Vücut kendini toparlama dan ikinci hamileliği yaşadığı için sanırım öyle zor geçiyor. Benimde 3 gebelik evde iki tane çocuk bünye kaldırmıyor bnce
Busraaaaaaaaaaa12 Hanife5656 merhaba 2 yaş uyku düzeni nasıl acaba Sabah kaçta başlıyor güne Destek olan var mı size aileler yakın mı
10gamze Hanife5656 sizinle benzeriz bakalım doğum sonrası napıcaz hep uyumak istiyorum zorla uyanıyorum sabah kızım 10 yaşında oğlum 2yaşında üçüncü bebeğim 27.haftalık hamileyim🥹 ikinci çocuk ve bebek yoracak kayıvalidem destek olucak ama işimiz zor
Hanife5656 Busraaaaaaaaaaa12 kimsenin bana desteği yok arabayla ailemin yanına gidip gelebilirim aslında ama bir faydası yok bana kayınvaliden bana çok yakın kimsenin bana faydası yok diyeyim oğlum akşam 12.00′de yatar Sabah da 11.00′de uyanır yani uyku düzenimiz yok öyle söyleyeyim
Busraaaaaaaaaaa12 Hanife5656 ah ah benim de 3 buçuk yaş ve 5 aylik bebem var herkes yakın ama kimseden fayda yok doğumda napcan 😭 çok zor çok
Hanife5656 10gamze Allah yar ve yardımcımız olsun benim 3 gebeliğim günahsız oldu yani hiç düşünmüyordum iki aylıkken hamile olduğumu öğrendim Şok oldum yani istemiyordum rabbim böyle takdir gördü
Hanife5656 Busraaaaaaaaaaa12 evet aynen çok zor tamam diyelim doğuma kayınvalidem v gelecek 2 tane çocuğum var onları düşünüyorum yani ben şöyle söyleyeyim üçüncü gebeliğim plansız oldu beklemiyordum yani sürpriz oldu 2 aylıkken öğrendim hamile olduğumu
Masalnuray123 Busraaaaaaaaaaa12 Cook zor benimde bebeğim cok küçük sezeryanla mi doğum yaptınız acaba ben doğumdan da korkuyorum 🥲
10gamze Hanife5656 allahım günah yazmasın benimde plansız oldu üçüncü bebek asla düşünmüyordum oğlum zaten bebek daha nasip böyleymiş sağ salim inşallah kavuşuruz büyür gider elbet çocuklar yorulacağız 😊çalışıyordum mesleğimi seviyorum oğluma babaannesi bakıyordu bakalım napacağım