efsanee_ buse2507 herhangi bi vitamin vs kullanıyor musun. İlk geneliğimde oluyordu magnezyum felan veriyordu dr geçiyordu
buse2507 efsanee_ i Mom kullanıyorum kuzum sabah da aç karna ferrum içiyorum. Doktoruma söyledim fazla ilaç kullanmana gerek yok zamanla geçer dedi şükür bacak ağrım kalmadı dediği gibi oldu
Kukoss buse2507 canim hint yagi aldir bacaklarina en alttan baslanarak yukari dogru o yagla masaj yaptir hafiflicektir ;) mutlaka dene ama
buse2507 efsanee_ Valla canım 12. Haftamda decavit ve ferrum yazdı ama decavite daha başlamadım i Mom vardı evde o bitsin öyle başlayım dedim