mucizebs Arkadaşlar yüksek tansiyondan gözetime alındım. 2 gün içerisinde suni sancı verip doğurtmayı düşünüyoruz dediler. Bebeğin kafası aşağıda olduğu için normal doğum dediler. Açıklığım hiç yok ne olacak çok korkuyorum. Sezeryana mı alırlar
Mavipatik mucizebs suni sancı ve açılmayı desteklemek için alttan ilaç veriyorlarr. 2 cm ile baslayıp ertesi günn dogurdumm bende suni ilee
Ceiydda mucizebs günü dolup sifir sancı sifir açıklık olanlara da bu şekilde suni veriliyor merak etmeyin çok da güzel doğum hikayeleri okudum burda her şey biraz sakin kalmakla alakalı kendinize ve bebeğinize güvenin Sağlıkla kavuşun inşallah 🥰🙏
fdmoksz33 Suni sancı verirler doğumu.baslatmak.icim.canim suyun.patlamadiysa suyunu.patlatirlar ilerler acilman ortam müsait.olursa.squat falan yap nefes egzersizi yap comel kalk korkma.sag saglim dogur insalalh rabbim yardimcin olsun
Tanecikannecik Valla 38+6 bende ne sancı var ne başka bişey 39+2 de çatı muayenesi yapıcak doktor bakalım belki doğum o zaman başlar açılmam vae mı onu da bilmiyorum hiç