monica50 Sule45 34+4′teyim ben de deli gibi terliyorum sürekli sıcak basıyor. henüz regl ağrısı benzeri bir şey yaşamadım ama bebişim çok ileri hareket ediyor karnım taş kesiliyor daralıyorum sık sık
zeynep0202 Sule45 zor bir yandan hemen doğsun istiyorum bir yandan hamileliğe alıştık doğum korkusu 😂 tabi bir yandan ablası vuruyo bir yandan bebiş♥️
kusanne 33+4 teyim geceleri özellikle çok hareketli bebeğim bu yüzden uykular biraz haram oldu. sırt ağrım var , ayrıca artık daha çabuk yoruluyorum. cuma kontrolüm var bakalım bebeğimde durumlar nasıl öğreneceğiz.
Sule45 kusanne benimde kontrol var Salı günü sabırsızlıkla bekliyorum görmek için 34 oldum artık doğsun istiyorum benimde geceler haram sıfır uyku sabaha kadar
minussset Sule45 Zeynep_Sedat kusanne Sizde de regl ağrısı gibi ağrılar ve fazlasıyla terleme şikayetiniz var mı ?
Susenasu minussset 33+6 benim sabaha karşı birkaç gündür regl ağrısı gibi ağrım oluyor 10-15 dakika sonra geçiyor uzanırken
kusanne minussset ağrı yok şükür ama sıcaklama çok oluyor. menopoza girmiş teyzeler gibiyim sürekli sıcaklıyorum
Sule45 minussset sıcak basması var ama terleme olmuyor kalp çok çarpıntı yapıyor bu sıra sadece sağ tarafıma uzanınca
Ewy 34 olduk yeni. Sabah ilk nst için hastaneye gideceğim. Geceleri aşırı hareketli değil şükür ama huzursuz bacak sendromu başladı asla uyutmuyor.
Sule45 Ewy her şey üst üste ya bende Salı günü gidicem nstye alacaklar mı bilmiyorum hiç girmedim hala
Farmik 34 olduk biz de ♥️ geceleri derin mi uyuyorum bilmiyorum hareketiyle uyanmıyorum ama idrara kalkıyorum sık sık ha bir de sağdan sola dönmek o kadar zor ki….
Farmik Bu hafta karnım ekstra büyüdü çatlaklarım yoktu daha düne kadar son hafta sol yanımda ve vajina üstünde çatlaklar başlamış çok üzgünüm :(((((
Sule45 Farmik bende çok duygusalım eşimin her dediğine alınıyorum adamda bıktı hormonlarımdan bende aynı gece dönemiyorum tuvalet bir yandan tekmeler bir yandan doğunca da uyuyamıcaz gerçi
zeynep0202 Sule45 bende merak ediyorum kime benzicek nasıl olacak ablası kıskanıcakmı sevicekmi abla 2 yaşına girecek bu ay😂
Farmik Sule45 sorma eşimin de psikolojisi bozuldu sadece beni etkileseydi keşke o da gitti bakalım lohusalıkta ne yapacağız 🥹😆