HifaVera Kızlar doğumdan sonra korse kullandınız mı ? İşe yarıyormu ? Sezaryen olanlar hemen kullandımı ?
Nurgunay0 HifaVera takmak istedim de pijama bile giyemiyordum acıdan orada birşey değdiremiyordum sargılı da olsa çok acıyordu canım saramadım göbeğimi kaldı maalesef bunda inşallah sararım
Meyra-tt Hastaneden eve giderken kullandim , araba cok sallandigi icin dikislerin aciyordu, eskiden ebeler şal carsaf sarın dermiş, ama en dogrusunu doktorun karar verir 🤗 eve geldigimde de kullanmistim yataktan falan kalkmasi daha rahat oluyordu