Dst kizlar bugun Doktor kontrolumuz vardı ama doktor tatile gitmiş o yüzden Sadece Nst yapildi nst sanci cikti hemşire arın var ama tam değil dedi Biraz bekle coğalırsa hastaneye git dedi Ama ben sancilari hisetmiyorum Cok afedersiniz özür diliyorum bu konu icin ama Doktordan geldiğimden beri 2defa büyük abdest cıktım Cok fazla Sarı akıntım var Sizce doğum 2 3 güne kadar gercekleşirmi Bu arada 38+3 hafta❤️ Hakınızı Helal edin Biraz uzun oldu
yacem Dst Bi fikrim inanki yok ama tek söyleyebileceğim başka Bi hastaneye git doktorun gelmesini mi bekleyecek sancı gelmesini i yada
Dst RdvnMlkn almanyada Yaşiyorum cnm bana yakın sadece 2 doktor var Biri bizimki tatile cikmiş diğeride cok dolu diye başka güne satt verioyor hasteneye de gitmek istemiyorum ağrilari biraz evde ceksem daha iyi
Neroizm Gercek dogum sancisini hissetmemeniz mumkun degil merak etmeyin. Az olanlari hissetmezseniz bile sıklasinca mutlaka hissedersiniz. Acilmaniz baslarsa nisaniniz gelir, gelmese bile asagiya dogru baskiyi hissedersiniz vs ama mutlaka bir seyler hissedersiniz. Mumkunati yok hissetmemenizin.
Dst Neroizm biraz bel agrisi var Karında sertleşme ama düzenli değil o yüzden yalancı sancidır diye düşünüyorum
Neroizm Dst yalanci sanci bele vurmaz. Karindaki sertlesme de sabit kaldiginda dogum sanciniz baslar genelde. Belirtiler aslinda bariz oluyor merak etmeyin.