elif99__ Kızlar selam bu ay soğan kürüne başladım bugün 2.günüm fakat bu akşam başta kahverengi lekelenmem oldu az öncede lekelenmem artmış biraz daha fazlaydı bu normal mi acaba korktum
elif99__ Minnakpopus yok değilim adetim yeni bitti. Bittikten sonra 3.gün başladım bugün kürün 2.günü bir kaç kişide okudum lekelenme vs yapmış ama bu lekelenme varken ilişki olur mu bilemedim açıkçası
Nazsuuu elif99__ lekelenme beyaz akıntı gibi normalde çünkü reglnz bitmiş sanırım o yüzden bilemiyorum açıkcasi bilen biri yazar umarim
Minnakpopus elif99__ siz yinede çok tüketmeyin rahim duvarını çok inceltiyor soğan suyu dikkatli tüketin ve bu ay yaptıysanız mutlaka 3 ay ara verin arka arkaya yapmayın.
elif99__ Minnakpopus iki kez aşılama bir de tüp bebek denedik biraz bu işlere ara verince bir de bunu deneyeyim dedim ama böyle de olunca bilemedim. Başlamışken bitireyim bu ay da öteki ay düşünürüm artık