Aysegngr11 Hanımlar sizde bu haftalards bebek hareketlerini daha aşagıda hissediyor musunuz normal mi? Dogum pozisyonuna mı girmiştir bilgisi olan??
Minnakpopus Aysegngr11 bazen alttan alttan çok kuvvetli vuruyor bazende ayakları göğsümün altında oluyor hissediyorum yer değiştiriyor yani
Gokturkmom_ Aysegngr11 Şuan doğum pozisyonunda olduğunu sanmam bizim 38+0 da bile değildi doktorum erken demişti 😅
Merve6521 Sanmıyorum hala yer değiştiriyor olabilir orada ben arada çok aşağıda arada yukarı da hissediyorum doğum pozisyonu için çok erken
Hanife5656 Ben de 25 haftalık hamileyim sadece hep sağ tarafta oynar ve hareketlerini çok az hissederim böyle kıpır kıpır hissetmiyorum doktor randevum var gidince söyleyeceğim
Su123 elifmomy yani net bir şekil demedi ama çok yürüme rahim açılmasın dedi bir kızım var imkansız o söylediği onun dılımda oturmuyorum genelde uzanıyorum oturduğum zaman hem karnım ağrıyor hem bebek toplanıyor sanki