Figennn aysecakir Aynen canim benimde oyle, simdi bebisler de geldiginde zaman hizla akip gidicek herhalde😍
Leyla1980 Defne00Duru defne hayırlısıyla bebeğinize kavuştunuz mu benimde ense kalınlığı 6.5 dediler sıvı alınması gerekmiş .
aysecakir Aylnn yaa ayy ne güzel sizin 2 cm açıklık barmış bakalım ben yarın çatı muaynesi olacak mıyım 😅 yürüyüş falan yaptın mı canım sen Ya da ekstra bir şey
aysecakir Aylnn maşallah o zaman canım inşallah Benin de açılma vardır 😊🙏🏻 Darısı bana olsın, doktor sancılarını mı bekliyor canım
Aylnn aysecakir evet canım nst de düzensiz sancılarım çıkıyor 2 cm acılma var ama daha haftan var diyor kendi sancılarını bekleyelim diyor
ZeynepKotann Bizde 38+4 ile doktorumuz doğum başlamış dedi fakat sancı hissetmiyordum akşam 9 da hastaneye geldim ve belim ağrıyor sancim nstde çıkmamıştı ama açılmam vardi saatlerdir yürümekten belim ağırdı
Haticcee Figennn aynıyız, henüz ses seda yok.. aman olmasın da🙈 babamızı bekliyoz biz o gelsin öyle inşallah☺️☺️