patili_kiz90 Arkadaşlar hamilelikle ilgisi olabilir mi anlayamadım. Bileklerim ağrıyor. Önce sağ da başladı şimdi solda. Böyle incinmiş gibi. Baş parmağımı hareket ettirince kasılma gibi oluyor
Coolmum patili_kiz90 aynı problem benımde bacağımda var doktora gittim ve hamilelikten dolayı ödem olduğunu söyledi maalesef inşallah bir an önce geçer şifa buluruz 🤲🏻🥹
fdmoksz33 patili_kiz90 hamilelikten maalsef canım ben ilk.hamileligimde doğumdan sonra sağ bilegimden amaliyat oldum carpel tünel diye gecyo.hamileik hastalığı diyorlar ödemden dolayo bilekte sıvı birikmesi imis.suan ikinciye hamileyim 39+2 yiz şuan ve yine ödem var maalesef çok fazla yedillerime dikkat ediyorum bol bol su içiyorum ama iki.elimde bilekten parmak uçlarına kadar ağrıyor gece yatarken sızım sızım sızlıyor resmen sabaha kadarda şişiyor zaten maalsef bian önce geçer umarım yavrularımızı sağlıkla kucağa alalimda inşallah
Hux 20.haftadan başlayıp 30. Haftaya kadar aynı şeyleri yaşadım el parmak bileklerim aglıyordum ağrıdan doktorlarda bişey yapmadı bol bol su içtim ödem olmasın die bide volteren merhem alıp sürdüm iyi geldi ve geçti çok şükür size de tavsiye ederim
patili_kiz90 fdmoksz33 geçmiş olsun canım ya ama ödemim yok benim. Sanki ters hareket yapmışımda o sebeple kas incinmesi olmuş gibi. Ama sol elde de başlayınca biliyorum hani ters bir şey yapmadım ya da ağır kaldırmadım noldu diyorum durduk yere