Minyonannecik Şuan 1 hafta önden gidiyor dedi doktor eğer ki 36 haftalık doğarsa 37 haftalık gibi mi olucak yani organları akciğerleri gelişmiş mi olur nasıl oluyor var mı böyle doğum eden süreci nasıl ilerledi
Sila41_ Minyonannecik usgye göre kaç haftalıksa o haftalık bebeğiniz benim bebeğimde 8 gün önden gidiyor 24+5 şuan ve son adet tarihimi yeniledik 8 gün geri çektik
Sila41_ Minyonannecik yani 36 haftalık ya son adet tarihine göre ama önden gidiyor doktor 37 hafta uyumlu diyor ise artık 36 yı siliyorsun her yerden 37 haftalıksın sen 36 diye bişey yok rahat ool
Minyonannecik 10gamze ya sancım biraz arttı ben erken doğum olur diye korkuyorum haftası daha dolmadı çünkü ama bir hafta ilerdeyse gelişimi acaba kuveze falan girmeden sağlıkla gelir mi diye düşündüm
-Buse-_ Bana da doktor 10 gün önden gidiyon demişti 29. Haftanın içindeyken şimdi 32 olduk yani önden gitmesi iyimi kötü mü aceba
Minyonannecik -Buse-_ çok ilerden gitmiyosa şeker yoksa suyu iyiyse sorun değilmiş zaten benim korkum erken doğum olursa diyeydi ilerden gitmesi iyi mi yani bu konuda
10gamze Minyonannecik bendede şeker vs hiçbir şey yok oğlumdada öyle gitti normal doğumda zorluyor 3kilo cocukla 4 kilo cocuk dogurmak bir değil yada kemik yapısı iri çocukla öyle düşünün küvezde falan kalmadı oğlum bir güne çıktık hastaneden
Lavin97 Benimde ayni 36 haftalik gitmisdim 37 hafta gorundu yarin yine gidecegim 38+2 olduk hala dogurmadim qalibe onde olmasinin erken dogmla alakasi yok
Lavin97 Minyonannecik yok erken gelmez onun erken dogmayla alakasi yok sadece kilosu fazla oluyor vajinal dogum zorlaniyor sezeryana done bilir
Minyonannecik Lavin97 kilosu normal ama bilemedim önden gidiyor ölçümleri kilo niye yüksek değil ozaman 😂