Nesrin6807 Devlet hastanesinde de vuruluyor mu vee iğne kalçadan mi nerden vuruluyor 😐 Vurulmayan var mı bi sorunla karşılaşan?
fts01 Nesrin6807 27. haftalarda vuruluyo ben vurduğum için biliyorum kalçadan oluyor devlette vuruluyo mu bilmiyorum ben özeldeydim
Esrayusuf Nesrin6807 valla ben kürtaj oldum ameliyattan çıktığımda sancım vardı vurdular kalçadan hiç bilmem nasıl ağrı ilk gebeliğimdi düşük olunca vuruldu iğne ikinci gebelikte risk olmasın diye
Hilalalara Nesrin6807 devlet ücretsiz yapıyo canım ben özelde yaptırdım kalçadan vuruyorlar iğneyi zaten çok az dozda bi iğne iki saniye
Esma54 Gamzeemrmrt hamileyken vuruyor bebek doğduğunda kanı anneyle uyuşmuyorsa ayrıyetten bir daha başka iğne vuruyor. Ben hamileyken vuruldum doğumdan sonra bebeğimle kanımız aynı olduğu için bida vurulmadım.
Tugba378 Nesrin6807 ben devlette düşük yaptım ondan sonra vurdular hatta iki düşük oldu ikisinde de vurdular. Şimdi hamileyim 28. Haftada yapılacak dedi doktor. Doktorunuza sorun söyleyecektir
Arife3507 Nesrin6807 ozelde ne kadaar bende 2 hafta sonra yaptiricam da ona gore devletten randdvu alayim gerekirse
Nesrin6807 Arife3507 olduğunuz yere gore değişebilir galiba bana sigortalıya 100 sigortasıza 300 tl dendi benim sigortam yok eşim yeni girdi ise o yüzden m.ettim devlette ne kadar diye bende 😊
Nesrin6807 Esrayusuf banada 100 tl dendi ama sigorta yok o sıkıntı işte eşim yeni başladı ben hemen yararlanirmiyim bilmiyorum napcm