dilarakocc Kaç yıldır bende bu düşüncedeyim. Mecbur kalmadıkça almam erken gebelik testi. Hamilelik istedigim dönemde erken gebelik testi yapıyordum hep yalancı Poztifiler veriyordu, en son silik ama daha belirgin çizgi gördüm üstüne 4 tane daha yaptım yani 5 tane hepsi pozitif dedim biri yanlıs olsa diğeri doğrudur. Koşa koşa git kan ver sonuç koca bir hüsran. O kadar çok üzülmüştüm ki bu duruma o günden sonra kaset testlerine yöneldim. Adet düzensizliği olduğu için adet günüm asla belli olmuyordu. Yine test yaptım negatif 4 gün rüyamda pozitif görünce kaset yaptım hayali silik çıkardı ama pembeydi lan verdim 5.67 çıktı. Hamileliğimi böyle öğrenmiş oldum doktorum bile şaşırdı nasıl öğrendin hem 15 gün geç dollenme olmuştu hemde adetlerim belli olmuyordu ne zaman olacağım vs. İlk yaptığım zaman kana geçmediği için gebelik çıkmadı ama kana geçer geçmez idrarima da yansıdı ve ben kaset test ile 5.67 değerini gördüm öğrendim. Anlayacağınız varsa kaset testte de çıkıyor gebelik, gönül ister kan vermek uğraşmadan ama en çok benim gibi düzensizliği olan insanlar bilemiyor ne zaman kanı vereceğini idrara yönleniyor. Kan her zaman en net sonuçtur verilemiyorsa farklı marka kaset testleri ile gebelik varsa yine çıkar. Elbette kasetlerde yanıltıcı olabiliyor. Onlar genelde kuruma çıkarıyor ama burda önemli olan verilen dakikanın içinde çıkan sonuç, eğer sonradan çıkıyorsa zaten ciddiye alınmamalı. Daha geçen haftalarda elimde kalan erken gebelik testini yaptim ve anında siliklik verdi. Kan negatif hamile değilim biliyorum denemek için yapmıştım. Bırak sonradan çıkarmayı anında kendini gösterdi ve bir kez daha emin oldum doğru düşündüğümun erken gebelik güvenilmez. Çok hassas olduğu için olmasa da 2. Çizgiyi öyle böyle çıkartıyor.