Hnfcls Arkadaşlar bu konu hakkında net bilgisi olan varmi başvuru nasıl nereye yapılıyor ben anlayamadım bu konuyu çok fazla bilgisi olan yada yapabilen varmi
Asi_07 Hnfcls sosyal hizmetler il müdürlüğünden veriliyormuş 2025 ve sonrası doğan bebekler için geçerli ilk bebeğiniz olucaksa tek seferlik 5 bin 2025 sonrası tekrar doğum yaparsanız 2.bebek olucak o da 5 yıl boyunca her ay ,1500
Hnfcls Asi_07 2023 bir oğlum var nisan 25 te dogum yaptım 2025 oluyor sosyal hizmetlerden mi başvuru olması lazım orayi anliyamadim birde önceki cocuk sayılmıyor mu
Asi_07 Hnfcls sosyal hizmetler il müdürlüğünden başvuru yapacaksınız 20225 öncesi geçerli değilmiş arkadaşım aramış kimi geçerli diyor kimi değil diyor
fatmaanuurr22 Zehra_nergis ben birkaç gün önce arayıp sorduğumda önceki çocukların da sayıldığını söylediler ya da belli bir yaş var bilmiyorum ama sayıldığını söylediler canım
Zehra_nergis fatmaanuurr22 hiç arayıp gitmedim doğuma daha var diye ama bende etraftan sayılmadığını duymuştum daha net değil galiba herkes farklı bişey söylüyor 🙂
fatmaanuurr22 Zehra_nergis aynen öyle canım herkes farklı birşeyler söylüyor bende sayılmıyor diye biliyordum arayıp sorduğumda sayıldığını söylediler
Zehra_nergis Hnfcls illa 2025 de iki çocuk olsun değil ay 2025 den sonra doğacak çocuk için diye biliyorum
fatmaanuurr22 Hnfcls 144 üzerinden arayıp sordum ben canım sende yarın ara istersen net bir bilgiye sahip olursun ☺️
Zehra_nergis fatmaanuurr22 başka bi arkadaşta aşağıda yorum yapmış onada geçmiyo demişler neyse doğurup başvurunca anlarız
Yakamozzz-1 Zehra_nergis şöyle ki 31.12.2024 de doğum yaparsanınız kaçıncı çocuğunuz olursa olsun yasadan yararlanamıyorsunuz eski ücretten alıyorsunuz. Diyelim ki 2021 doğumlu çocuğunuz var bir tane 2025 de de bir doğum yaptınız ikinci çocuk için verilen aylık 1.500 lira ödeme alacaksınız. 2003 2020 2025 şeklinde doğum yaptıysanız üç çocuk ödemesinden yararlanıyorsunuz. Bu şekilde. Başvuruları alıyorlar ama sanırım ödemeler henüz başlamadı 🤷♀️