Efoo05 ben normal doğum yaptım suyum gelerek hastaneye gittim doğumhaneye aldılar yanına refakatçi almıyolar telefon vermiyorlar doğumunu yapana kadar sadece ara sıra kapıya doğru yürüyüp aileni görüp geliyorsun 5 dk en fazla o da doğum yaptıktan sonra servise alıyolar ozaman yanına refakatçi alıyolar eğer sezeryan olacaksa sana gün veriyolar o gün hangi doktor nöbetçiyse o yapıyor ameliyatı muayene olduğun doktor yapmayabiliyor bazen ebeler iyi doğumhanedeki stajyer ebeler de oluyor onlar da güzel ilgileniyor benim sevmediğim sadece refakatçi konusu ve ne olursa olsun çok kötü bişey olmadıktan sonra sezeryana almıyolar ben biraz zorlandım isteğimle sezeryana geçmek istedim yapamayacağım gibi geldi ama yinede almadılar o yüzden zor oldu biraz benim doğum