Merhaba arkadaşlar şuan 34+2. Haftadayım doğum yaklaştıkça endişelerim artıyor. Devlette doğum yapan 1-2 arkadaşımdan yırtılma olduğu,epizyolarla ilgili sıkıntı yaşadıklarını, gelen geçen tüm asistan doktorların açılması var mı diye baktıklarını dolayısıyla mahremiyet konusunda sorun yaşadıklarını söylediler(normal vajinal doğumlarda). Haliyle öyle şeyler duyunca bende korktum ister istemez endişelendim. Şuan kafam çok karışık. Madem böyle o zaman öztana gideyim madem para vericem zaten korkuyorum normal doğumdan bari öztanda sezaryen olayım diye düşünüyorum ama bu seferde son haftalarda geçersem sorun yaratırlar kabul etmezler diyenler var kafam iyice karıştı yardım edinn