2 haftadır durduk yere hiçbir hastalık belirtisi olmadan öksürük başladı , önce kuruydu şimdi balgamlı ama çıkmıyor . 35haftalık hamileyim bütün bitkisel çözümleri denedim neredeyse , (bal-limon , süt-incir , tereyağı-pekmez , kozalak özü , taze zencefil çayı , buhar , ılık su ) bana mısın demiyor. Doktor bu haftalarda yazabileceğim bir ilaç yok dedi . Belim sırtım karnım heryerim ağrıyor artık . Başka çözüm önerisi olan var mı daha ne yapılabilir