Merhaba aynı şeyi yaşıyorum betam en basindan beri yavas artti 2 farklı doktora gittim dün, 5+6ydim karından kese boş gözüktü doktor yuzde 90 boş gebelik pzt kontrol gozukmezse kürtaj dedi, diğer doktor da karından göremedi vajinal bakti 2mm embriyo oluşumu var cuma kontrol dedi. Pzr gitsem mi gitmesem mi çok kararsızım ama boş gebeliğin zararı olmadığını en azından 8. Haftaya kadar beklemem gerektiğini söyleyenler oldu. Pzt veya cuma gozukmezse kalp atışını goremezsek biraz daha bekleyeceğim inşallah sağlıklı bir gebelik icindeyizdir düşünmekten uyku tutmadı pek…