Havvauygun Ankara Hastanesine giden var mı kızlar?Ben bugün gittim ultrasona ayrı bir odada bakılıyor.Resmen berbattı biri anlamadı diğeri baktı ultrasonla çok cinslerdi gerçekten.İnsanlık adına hiçbir şey bilmiyorlar.Ayrıca eşim de ne ultrasona ne de doktorun yanına giremedi yasakmış böyle saçmalık mı olur?
GozdeCemre Havvauygun hiç bir devlet hastanesinde eşin giremiyor canım maalesef nereye gidersen git özelde bir tek bu imkan var birde Tıp fakültesi için çok iyi şeyler duydum bir de orayı deneyebilirsin ama orası randevulu Bakıyor
Aselmoms Havvauygun malesef cnm.29 mayısa gidiyorum evet esim iceri giremiyor ve oldukca kışmsa suruyor ultrason
Havvauygun GozdeCemre normalde özele gidiyorum canım ikili test için gittim bugün devlete gitmez olsaydım resmen göremedi bebeği yok yan duruyormuş yok arkasını dönmüş bastıra bastıra baktı mahvetti beni 😡
Dygbyk53 GozdeCemre İstisnalar olabiliyor canım. Ben Artvin devlet hastanesine gidiyorum doktor izin veriyor eşimin odaya girmesine. Rahat bir hastane bir sıkıntı yaşamıyoruz.
GozdeCemre Havvauygun stajerleri koyuyorlar işte sende en berbat hastaneye gitmişsin canım keşke Zekai Tahire bari gitseydin Ankara hastanesinden daha iyidir
Havvauygun esractn çok cinsler ya Allah yardımcısı olsun gidenlerin resmen tersler gibi konuşuyor ultrasondaki şahıslar,ama doktor çok iyiydi
esractn Havvauygun En basta bana allah yardimcim olsun o zaman Canım 🙄😂 devlete gidiyorum mecburen üstelik etlik zubeyde hanıma burası daha beter😤
GozdeCemre Dygbyk53 a ne güzel Valla Ankara’daki bütün devletlere gittim nerdeyse ben ve eşini bırak ultrasonda bakmasına odaya gitmesine bile müsade YÖK Doğum yaptığımda bile ilk gebeliğimde ziyaretçi saati dışında sokmadılar
Havvauygun esractn oraya da gitmiştim canım erkek bi doktor vardı ultrasonla baktı hiçbir yorum yapmadı bile
esractn Havvauygun buranın detaylisini görsen bide😤 ikili tarama iyidi yine iyi bakmıştı canım . Detaylidaki 4 dakka bile sürmedi ikiz olduğu halde🙄😏
Havvauygun esractn benim doktor bile bakmadı bugün ikilide ultrason odası var ordakiler bakıyor.Rabbim sağ salim almayı nasip etsin kucağına inşallah
Havvauygun Aselmoms çok ilginç ben doktora nedenini sordum mahremiyet açısından dedi.Ama şuan odada kimse yok böyle durumlarda eşleri alabilirsiniz dedim yasak var dedi
Havvauygun esractn amin canım inşallah.Çok bastıra bastıra baktı ultrasonda inşallah bebeğe bi zararı olmuyordur.
esractn Havvauygun Yok Canım banada o şekilde bakılmıştı ikili taramamda 2 tane bide uzun sürdü canım çok acımıştı o an, bi an once bitse artık diye içimden geçiriyodum. Suan 19 haftalık olduk bi sıkıntı olmadi yani o zamn 😁
Dygbyk53 GozdeCemre daha önce Ankara’da yaşıyordum biliyorum kadın Doğum hastanelerini doktorları biliyorum çok sinir bozucular bu konu da
Dygbyk53 GozdeCemre bir de Artvin küçük şehir olduğu için çok kalabalık olmuyor kadın Doğum polikliniği doktor o yüzden Rahat rahat her hastasıyla ilgileniyor