Beysaaa hayır korkmayın gelişim baştan ayağa doğrudur önce kafa gelişir sonra karın en son bacaklar. Doktorum kafası bir hafta önden gider bu nırmal demişti ve hep bacakalrı arkadan geliyor doğunca da belli kafa her zmaan daha büyük olır o yüzden geri çıkması normal