Kızlar sürekli idrar yolu enfeksiyonum var ara ara antibiyotikte kullanıyorum, buna bağlı sanırım hep gaz sıkışması be ağrılarım oluyor. Bugün tuhaf olan ağrı daha göbeğimin üstündeydi yaşayan var mı ?
Birde mide ağrısı gibi ve bulantı da var yaşayanız var mı benim gibi önerileriniz neler