Kızlar herkese merhaba 6 haftalık hamileyim öğrendiğimden beri sadece sol kasığımda ağrı oluyo akıntı arttı ama kanama vs hiç bişey yok ara ara oluyo ama uzun sürüyo yanma gibide hafif sizce nomalmidir sadece sol sağda yok doktorum kanama olmadığı için normal dedi betam ilk öğrendiğimde 364 2 gün sonra 724 2 sonra 1627 oldu beta ilerlemesi güzel dedi hala ultrasonla bakmadı ama