Kızlar bugün 36 oldum pelvik bölgemde bi kaç saattir ara ara sancılar hissediyorum baya canımı acıtıyor sanki damarlarımı aniden koparıyorlar 2. Gebeliğim ama ilkinde hiç böyle bişey yaşamadım suyum gelmişti suni ile doğum yapmıştım 4 yıl önce sizce bu acı verici ani şeyler doğum başlangıcı olabilir mi 33 te başı aşağıdaydı şuan nerde bilmiyorum