Zbydkc Sizinle de mii aynıyız, yaa cok duygulandım, sağlıkla gelsinler, çok üzüldüm sizin için, Allah kolaylık versin, benim ailemde uzakta ama sağ olsun kayinvalidem, 3 görümce, eşim, kendi kendimize hamd olsun yapıyoruz, 3,5 yaşında kızım var, geçen mutfak dolaplarını kendim yaptım, günlerce ağrım oldu, bizimkiler de haliyle kızdı, her şeyi onlar yapıyor, Allah size de iyi insanlar nasip etsin, her şey olduğu kadar, kendinizi çok da yormayın 🤲🌸