Kızlar çok üzgünüm ve doğru olmamasını temenni ediyorum yoğun bakımdaki çocuğa tecavüz edilmiş aklım almıyor nasıl bir zamana denk geldik develet hastaneleri bile bu hale geldiyse erken doğum riskim var bebeğim kuvoze girerse diye iyice tedirgin oldum bu olayla ilgili net bilgi sahibi olan var mı şoktayım