mrvcermeli Irem5858 ben yüz üstü düşmüştüm yolda yürürken çok şükür bişey olmadı şuan 1 buçuk yaşında oğlum :)
Ayshababy Bence bi sorun yoktur benimde 22-23 haftada tam haftayı hatırlamıyorum dolab kapağı düşmüştü karnıma çok kötü şekilde bide ağırdı ama sorun olmadı
Ayshababy Irem5858 saol canım sanada çok geçmiş olsun ama onu kesesi koruyor zaten yinede istersen bi kontrole gidin
Irem5858 Ayshababy yok canım ağrıda yok kanamada yok sadece karnımda böyle bebek gerilmesi gibi oluyor bundan öncede vardı bebek hareketi sanırım tam anlayamıyorumda bi sorun yoktur sanrıım
Irem5858 mrvcermeli maşallah canım bende bi sağlıkla kucağıma alsam saçma sapan şeyler oluyor hep tedirginim 😀 normalde başımıza gelmeyecek şeyler yani