Ben ayakta uyguluyorum daha kolay geliyor, ayrıca kullandıktan sonra yatmam çok mümkün olmadığı için kullandıktan sonra 10-15 dk oturmaya özen gösteriyorum, bende de geri akıyordu ve tuvalete çıkıncada akıyor ama bu normal bence emilmesi gereken kısım emiliyordur diye düşünüyorum