Esra11_10 evet bende alırken bunlara tav olmuştum ama zaman geçtikçe dezavantajları da meydana çıktı 🥲 ben çok uzun zaman kullandım arabayı ama zorla yani kırıldı sonunda kızımda zayıf bi çocuk 18 kg, 4,5 yaşına kadar kullandım 😂 ailem İstanbul’da çünkü gelip giderken , alışverişe pazara giderken kullanmaya başladım büğdükten sonra da ama işte zor oluyordu artık bıraktık tabi ama sizde konforunuza düşkünseniz daha detaylı araştırın derim daha sağlam daha dayanıklı arabalara bakın isterseniz 🥰