İlk gebeliğimde 38+5 te hiçbir belirtim yokken nişanım geldi sabah , sonraki 2 gün hafif sancılarım vardı hastaneye gittim düzene girmesinibekleyin dedi . 39+0 da gece yatışım yapıldı gece 2 de doğurdum . Bi anda oluyor her şey öncesinde belirtim yoktu her zaman ki gibi ağırdım