Sun23 ben doğma büyüme kuşadalıyım, küçük ve güzel bir şehir, gezecek yer çok yok sadece ama aktivite olarak bir sürü yer var, küçük olduğu için aradığınız her şey elinizin altında oluyor bence yaşamak için ideal bir yer, yalovaya gelin gittim keşke kuşadasına geri dönebilsem