Tugceelanaz Kızlar doktorum 4 gün sonra tekrar çağırdı fakat randevu bulamıyorum . Bulamasan trijadan gel sabahtan sıra al dedi. Hiç bir bilgim yok nasil oluyor? Kaçta gitmem gerekiyor ? Çok bekletiyor mu? Yardımcı olursanız sevinirim. (37+4 )
DuruDefne_mommy Tugceelanaz neredeyse 38 haftalık olmuşsunuz doktorunuz randevulu mu bakıyor sadece yani şuan her hafta düzenli kontrolünüz olması gerekiyor bunun için size kağıt vs yazıp veremez mi kontrol gibi
Tugceelanaz DuruDefne_mommy Ben randevu tesadüfen buluyordum diye öyle gidiyordum . Yoksa devlet hastanesinde 36 haftadan sonra randevusuz gidiliyor diye duydum ama sabah çok erken saatde gidilmesi gerekiyormuş. O nasil oluyor onu anlamadım
DuruDefne_mommy Tugceelanaz genelde randevu için evet erken gidiliyor ama sizin durumunuz çok çok farklı yani bunu bir daha gittiginizde doktorunuzla konuşun