27 nisanda 98 çıktı 29 nisanda 116 çıktı
30 nisanda alttan muayene etti doktor rahim ağzı 18 mm olmuş dedi sağlıklı gebelik dedi
Bugünde tekrar beta verdim 81 çıktı kanamam yok ağrım yok hiç birşeyim yok sizce kimyasal mıdır ? Bugün gecikmenin 9. Günü bu durumu taşıyan var mı ?