Yektek22 normalde 3 nisanda ben transfer oldum 13. Nisan da sonucumu aldım şükür 21 nisanda beni kese görmeye çağırdı 5+2 dedi sonra 30 Nisan da kalp atışlarını duydum bu şekilde ilerledi ki genellikle böyle oluyor diye biliyorum keseyi görüyor çünkü boş gebelik kimyasal gebelik olmasın diye tabi her doktorun tevadivi farklıdır