Kızlar 24+3 üm. Geçen pazar gününden beri bebeğin hareketlerini çok az hissediyorum. Endişe etmemeye çalışıyorum ama bu aralar şeker çok yiyorum ondan olabilir mi? Geçen pazar günü hastaneye gittim şeker tansiyon normal çıktı. Nts ile baktılar kalp atışları vardı. Sürekli de bu durum için hastaneye gitmek istemiyorum. Geceleri hareketli oluyor ama gündüz hiç hissedemiyorum desem yeri var. Bu aralar kahve çay da içmeye başladım onun etkisi olur mu? Gündüzleri de genelde hareketli oluyoru. Acaba yoruluyor muyum?