Merhabalar,
Detaylı ultrason sonucunda bebeğimde beyin gelişimi sorunlu bulundu ve kaç doktora gittiysek de hepsi terminasyon önerdi. Bizim için inanılmaz zor bir karar ama doğum sonrası riskleri düşünerek gebeliği sonlandırmaya karar verdik. 24.haftadayım. İlk doğumum sezaryendi. Doktor bunu normal de doğurabileceğimi söylemişti başta. Suni sancı veriliyormuş. Ama bir vajinismus geçmişim de var. O zaman normal daha zor olur, sezaryen yapabiliriz dedi. Diğer taraftan yeniden çocuk sahibi olmak istersem sezaryen kaç kere olabilirim bilmiyorum, onun da belirli riskleri olduğunu biliyorum.
Annem normal doğumda bebek kendini ittiriyor, benimkinde ölü olacak, sen de ittirmekte zorlanırsın doğumun zor olur diyor.
Nasıl yapsam bilemedim. Bana bir akıl verecek olan var mıdır?