34 yaşındayım hayatım boyunca ilk defa uçuk çıkarttım çok şaşırdım bu virüsü nerden kapmış olabilirim eşimde hiç çıkarmamış,3 ay önce doğum yaptım 2 hafta önce aft çıkardım ve yeni yeni gripten çıkıyorum bağışıklık sistemim çöktü allaha emanet yaşıyorum varya..baba evinde grip neydi bilmezdik şimdi en ağır griplere yakalanıyorum…tuhaf olan ben bu uçuk virüsünü nerden kaptım??dudağım acıyo resmen ve pramatüre bebeğim var korkuyorum ona bulaşır diye.