tarcinnnn24 Kızlar bat 9 mayıs gebelik belirtisi olduğunu düşünmüyordum ama neden olduğunu da çözemedin yumurtlama gününden bu yana göğüslerde dolgunluk var ve bugünde sağ koltuk altım aşırı ağrıyor :/ neden olabilir ki acaba
Asi_07 tarcinnnn24 benim gebelik belirtim de öyleydi göğüsler de hassasiyet ve koltuk altına vuran ağrı kolumu bile kaldıramıyordum her gebeliğim de yaşadım bu belirtiye istinaden günümden 1 hafta önce yaptığım testlerde öğrendim hep
Masalnuray123 tarcinnnn24 evet bende de var 10 haftalık hamileyim ve 1 haftadır aşırı bir ağrım var genel cerrahi ne gidicem ne olur ne olmaz
tarcinnnn24 Asi_07 aa şaşırdım. Bende geçen yıl bir boş gebelik geçirdim hiç böyle bir belirtim olmamıştı. Her gebelik farklı olur tabi de umarım gebelik belirtisidir tabii :) hayırlısı olsun. Ama şiddetli bir ağrı bakalım.
Asi_07 tarcinnnn24 4 kez gebelik geçirdim 2si düşükle sonuçlanan hepsinde de yaşadım inşallah sizde en kısa zamanda bebiş haberi verirsiniz 🌸
tarcinnnn24 Dilanemre Öncelikle sağlıcakla kucağınıza almak nasip olsun 🥰 Benim adete 1 hafta var belirti mi bilemedim. Demek ki oluyormuş. Hayırlısı bakalım😇
Cennetxx tarcinnnn24 2 gün geçti ama kahverengi akıntım var yoğun test yapmadım adet olacam diye bekliyorum dönelecek diye anlayamadım
tarcinnnn24 Masalnuray123 hayırlı olsunnnnn sizinnn tabiii ihmal etmeyin ama göğüsler büyüdüğü için vs olabiliyormuş sanırım