Ayse-07 Kızlar merhaba 35+2 haftalık gebelik bebek hareketlerini hissetmiyorum bu durumu yaşayan varmı lütfen acil cevaplarmısınız
star_ana Ayse-07 cikolata falan yiyin yada meyve suyu için bi yarım saat bekleyin herhangi bi tepki vermezse dr a gidin bence
Melek38_ Ayse-07 bende 35+4üm düz yatsam sırt üstü tekmeliyor, çikolata yiyin ona rağmen hissetmiyorsanız doktora gidin bence
Ayse-07 Teşekkür ederim kızlar herşey yaptım ama tepki vermedi sonra dr gittim nst bağlanınca hareketlendi küçük bey beni hastaneye götürmekmiŞ DERDİ ☺️☺️☺️ çok şükür iyiyiz