Ece28888 evet ben yaptırdım 75 ml içtim içmeden önce açlık 95 üst sınırmış benim 96 çıktı. 1. Saat üst sınır 140 benim 146 çıktı hafif gebelik şekerim vardı ama diyetisyen diyet programı yaptı 10 güne kontrol altına aldım üstüne 2 kilo vermiştim sonrasında o kadar dikkat edemedim ama elimden geldiğince şekerli şeylerden uzak durmaya çalıştım. Açıkcası sizde tekrar içseniz dengeli beslen şekerden uzak dur diyecekler bencede öyle yapın bebeğiniz için az idare etmeye çalışın