nurmltli61 Kızlar 26 günlük oldu bebeğim 🥹ağrılarım geçmişti ama tekrar başladı karnımın içi özellikle sağ tarafım çok ağrıyor dik yürüyemiyorum konuşurken öksürürken o kadar zorluyor ki beni nolur bi çözüm yolu söyleyin
Daisyy000 nurmltli61 Çözüm sadece zaman.. Dikişin başladığı ve bittigi noktalar yani kenarlar biraz uzun süre ağrıyor
10gamze nurmltli61 normaldede zonkluyor tabii toparlanması daha kolay ama sezeryanda bir süre sonra düzeliyor geçer yakında sabredin