Kızlar 5.5 yaşında kızım ve 4 yaşında oğlum. Yer yataklarını yanyana seriyorum. Şimdiye kadar böyle bi yaramazlık yapmadılar normalde her çocuk gibi yatmadan önce atışırlar oynarlar falan sonra oğlum kızımın pijamasını aşağı çekmiş yani oyun oynuyorlar tabi akılları ermiyordur ama ayıp bi yer olduğunu öğretmiştim onlara. Sinirlendim kızdım yataklarını ayırdım. Ne yapmalıyım böyle durumlarda nasıl öğretmeliyim doğruyu bilmiyorum 😕