rosatue Merhaba, bugün 38+0a sezaryen günümü kararlaştırdı doktorum. 2. Doğumum olacak. İlki 39+4te olmuştu o sebeple aklım biraz karışık. Bir de hafif bir kahvaltı yapıp gel dedi. İlkinde 12 saatlik açlık ile gitmiştim. Siz ne yemiştiniz gitmeden önce?