Elisasu123 Bugün detaylı ultrasonum vardı plasenta previa dendi ilk gebeliğimde de vardı ama kanama ile geçmişti gebeliğimin başından itibaren bunda bu haftaya kadar sorun yoktu yaşamadım riski gecebilir dedi doktor sezeryann canım çok sıkkın
020525 Elisasu123 aynı ben. İlk gebelikte plesanta previa 33 hafta doğum yaptım kanamalı çok zor geçti 19 haftalığım plesanta previa var. Detaylı da bakalım ne diyecekler
Halim Elisasu123 merhaba bende plesanta previa totalisim yani tam kapatıyor rahim ağzını sizinde tammı kapatıyor kısmenmi acaba Bunu Söyledilermi ? İlk dogumunuz nasıl gecmıstı
Hasret18ayaz Elisasu123 bende previayim 30+6 olduk kanamalı geçiyor plesenta yukarı çıktı ama hala kanamalarim sürüyor aynı zamanda akreata da var bizde ilk doğumum normaldi bu zorunlu sezeryan görünüyor
Elisasu123 020525 çok geçmiş olsun bu haftaya kadar hiç kanama olmadım detaylıda öğrendim çok şaşırdım Allah yardımcımız olsun inşallah 🤲
020525 Elisasu123 inşallah ta yaşamazsın. Benim ilk hamileligimde 28 haftada başlamıştı kanama inşallah hiç olmadan sağlıkla kucağımiza alırız.
Sudnaz Merhaba ben de bugun öğrendim ikizlere hamileyim 15 haftalık. Bebeklerin eşleri rahim ağzındaymış kanamam var 1 haftadır doktor yatacaksın kalkmayacaksın dedi birde göbekten sabah akşam iğne yazdı birde fitil yazdı çok korkuyorummm
Elisasu123 Sudnaz oksapar mı Bn hamileliği başından beri iğne kullanıyorum ama ek olarak başka bişey vermediler
Elisasu123 Halim yok ikiside tam kapatmadı ilkinde zaten gebeligim uzanarak yatak içinde geçmişti 30. Haftada az da olsa yukarı çıkmıştı ameliyatta sorunsuz geçmişti İnşallah buda öyle olur sizlerde inşallah kolaylıkla evlatlarımıza kavuşursunuz