Blackkk keşke bizde taşınsak ya bende Sancaktepe de oturuyoruz hiç sevmiyorum İstanbul’u, Çayırova zaten çok yakın İstanbul’a hiç canını sıkma canım yine gidip gelirsiniz ailene yakınsın bence yine. Benim annem çok uzakta başka kimsem yok kaynanam desen onlar da öyle bu şartlarda büyük şehir daha zor geliyo keşke bizde daha ufak bi yere taşınsak valla 😟