Dry07_ benim bat 12 iki aydır adetim başladı 3aylik iğne yüzünden 1sene olmadım adet Dr gittim 3cm kist vardı adet olunca gitti herşey yolunda dedi gebelik istiyorum dedim regenesis Max verdi onuda kullanıyorum tahmini yumurtlama dönemi 28idi ben 26sindan değerlendirmeye başladım bbir gün ilişki bir gün bekle şeklinde 1ine kadar değerlendirdim inşallah nasip olur 🤱 aşiri kasık ağrım var ve batma göğüs uçlarında hassasiyet var bakalım 🤭🙄