pkbsr Profesör Sabahattin Altınyurt’a yaptırdım bende, işinin gerçekten ehli olduğunu girdiğim ilk anda anladım. Klinik tertemiz, benim kendi doktorum çok konuşkan çok esprili olduğu için Sabahattin hocanın ciddiyetine şaşırmadım diyemem az ve öz konuşuyor sorarsanız cevap veriyor tabi😂 ama önemli olan bebeğe detaylı bakmasıydı çok şükür bir sıkıntı çıkmadı oğlum yüzünü de gösterdi kolayca sadece elini çekmediği için doktor birkaç kez göbeğimi sarsarak tekrar tekrar tekrar denedi sağolsun, ben çok memnun kaldım. Nakit 5.500 ödedim